Условия за връщане

Върнати и заменени могат да бъдат всички стоки.

В случай на замяна на стока по ваше желание (а не в следствие на открит дефект или неточност в изпълнението на поръчката), можете да се възползвате от това право в рамките на 14 /четиринадесет/ работни дни от датата на покупката. Задължително условие е закупените продукти да са в изряден търговски вид, без нарушена опаковка и без да са използвани. Стоката може да бъде върната чрез куриер. Транспортните разходи са за сметка на клиента и не се възстановяват. След получаване на върната стока и прегледа и, стойността без транспортните разходи се възстановяват на клиента по банков път. Всеки клиент може да се възползва от правото си стоката да му бъде заменена с друг продукт по избор.

       

Върнатата стока трябва задължително да бъде придружена с касовата бележка, която сте получили заедно с нея.

При условие, че клиентът не желае замяна стоката трябва да бъде придружена и с бележка, на която в свободен текст запишете името на чието е била направена поръчката, информация за превода с който ще се възстановят заплатените средства: банкова сметка (IBAN), банков код (BIG), наименование на банката, титуляр;

   

При получаването и, стоката се преглежда за нанесени дефекти. Ако няма установени такива, Ви се възстановява заплатената за нея стойност. При установяване на дефекти (нанесени от Вас), стоката Ви се изпраща обратно, за ваша сметка.

   

Рекламация по повод дефект или неточност на поръчка

   

Според Закона за защита на потребителите и правилата за електронна търговия, потребителят има право на рекламация при: констатирани липси и дефекти на стоката. Рекламацията се предявява до 14 /четиринадесет/ работни дни след закупуването на стоката. При невъзможност дефектна стока да бъде заменена или проблема да бъде отстранен, се възстановяват средствата за покупка и транспортните разходи на клиента. При установяване на дефект в получената стока или неточност при изпълнение на поръчката, Kangaroo.bg извършва замяна и предприема всички необходими действия за отстраняване на проблема изцяло за своя сметка. Стоката подлежаща на връщане трябва да бъде със запазен добър търговски вид (стоката не е скъсана, надраскана, носена, прана, гладена) и налични всички етикети по нея.